Uitslag klantonderzoek: 7,8 voor dienstverlening

Het onderzoek dat bureau BMC afgelopen maanden uitvoerde is klaar. In 2018 ontvangt Halte Werk het cijfer 7,8 voor de dienstverlening. Dat was in 2016 een 7,1. Op alle onderwerpen scoort Halte Werk hoger dan twee jaar geleden. Onze klantvriendelijke benadering en behulpzaamheid wordt het meest gewaardeerd. Verder scoren we hoog op bereikbaarheid, openingstijden, voorlichting, snelheid en hoe goed we ons werk doen. Een verbeterpunt uit het vorige onderzoek was meer rekening houden met persoonlijke omstandigheden. Daar zijn we volgens het onderzoek beter in geworden. Ook geven klanten aan nog meer tevreden te zijn over de aandacht van hun trajectbegeleider.

Ruim 520 van onze klanten vulden de vragenlijst in. Daardoor kunnen we de uitslag vertrouwen, zegt BMC. Vanaf nu gaan we het hele jaar door meten hoe tevreden onze klanten zijn met ons, in plaats van één keer in de twee jaar. Zo hopen we sneller te kunnen zien waar we zaken kunnen verbeteren. Dit najaar starten we met het onderzoek naar de dienstverlening van schuldhulpverlening.

Alle klanten die een vragenlijst hebben ingevuld willen we graag nogmaals bedanken. We hopen dat u ons wilt blijven helpen door uw mening te geven.