Cliëntenraad Halte Werk

Bent u klant bij Halte Werk? Wij zijn er voor u!

Eén raad, voor alle klanten


Op 27 juni 2019 zijn wij officieel benoemd tot de Cliëntenraad Halte Werk. Wij zijn met veel energie van start gegaan en zijn een fris en enthousiast team. De leden van onze raad verschillen in kennis, achtergrond en leeftijd. Door deze bijzondere mix vullen wij elkaar goed aan, en spreken we voor veel verschillende klanten. Dat vinden wij als raad erg belangrijk. We zijn er voor alle klanten.

Onze missie

Wij geven het bestuur van Halte Werk gevraagd, maar ook ongevraagd advies. Wij streven ernaar om bij te dragen aan het goed functioneren van Halte Werk. Kortom: wij willen dat u als klant zo goed mogelijk geholpen wordt.

Halte Werk Community

Sluit aan bij onze online community, volg onze nieuwe Facebookpagina Cliëntenraad Halte Werk. Zo komt u makkelijk met ons in contact. Wij delen op de pagina alles wat van belang is voor u als klant. U kunt tips uitwisselen met andere klanten. Deze community is er voor u.

Vertel het ons

Heeft u goede ideeën hoe Halte Werk u nog beter kunt helpen? Loopt u ergens tegenaan in het proces met Halte Werk? Heeft u vragen? Mail ons of laat het weten in een privébericht via onze Facebook pagina. Samen maken wij onze community sterk.

Hartelijke groeten,
Nico, Willy, Adem, Annelieke, Marieke, John & Jitske

Let op: Hoe graag wij het ook willen, wij kunnen helaas niet bij elk probleem helpen. U moet denken aan seintjes over het grotere plaatje bij Halte werk. Dit gaat bijvoorbeeld over de bereikbaarheid van Halte Werk, hoe lang het duurt voordat u antwoord krijgt over een aanvraag of hoe Halte werk u behandelt.

Contact

clientenraad@haltewerk.nl

Facebookpagina Cliëntenraad Halte Werk

Overzicht uitgebrachte adviezen CRH (t/m feb. 2018)

Cliëntenraad Halte Werk (CRH)
Op de foto van links naar rechts: Marieke Koudstaal, Annelieke Bosdijk, Nico Wester, Adem Yuksel, John van den Oord.Onderste rij: Jitske Piepenbrink, Willy Smit-Schoon. (Foto: Wim van der Vlugt)